Annelerinannesi dinlenince geçiyorsa sorun olmayacaktır magnezyum ve sade soda önerebilirim benimde 27 de karnım taş gibi oldu 2 gün ne yaptımsa geçmedi bebegin hareketlerini hissedemedim ve doktora gittiğimde sancidan dolayı bebek kasılmış ve doğum pozisyonu almış magnezyum başladık o hafta sonra geçti içiniz rahat etmezse yarın bir kontrole gidin ve uzanıp dinlenin geçmiş olsun 🙏