Oslims ben biberonu Mam aldım. Philips ile aynı kalitede ama Mam in tutuşunu ve yapısını daha cok beğendim. Emziği ilk oğluma Avent ultra soft almıştım. Kolay tutulan hatta %98 bebeklerin kabul ettiği bir emzik ama bana göre şöyle bir sorunu vardi yikarken içine su birikiyor çıkarmak zahmetli oluyor biraz kalıyor hatta. Bu oğluma emziği Bibs aldım. Kauçuk uçlu olmasi birde hafif cocugu yormayacak bir yapıda olması çok güzel bence.