nsaglr_ 16 haftalıkken banada devlet hastanesınde kalpte parlaklık var dedıler rısklı gebeye sevk ettıler ordakılerde gayet normal bebegın haftası cok küçük ılerde kaybolur korkma dedıler takıpteyım suan bende 10 gündur cok korkuyorum yarın baska dr gtcem bsy olmz ınşAllh Allhın ıznıyle sızde korkmayın😊