Kızlar 22 haftalığım 2 gündür bi mide bulantısı ve sersemlik var ya nedeni bilmiyorum bugün acile gittim tahlil yaptılar onlarda temiz çok şükür acaba normal mi bu halim mide bulantısı arada oluyor onu önemsemiyorum da çok bu baş dönmesi gibi sersemlik neden olur normal midir? İnternette annenin genişleyen Rahminin kan damarlarına yaptığı baskıdan olur diyor ama bilemiyorum kendi doktoruma gitmeme 1 hafta var 🥺 idrarda enfeksiyon çok az var ve oruç tutmuyorum