ElfErk
Her doğum kendine özel bence benim aslında çok güzel geçti 4 saat içinde doğum yaptım ama ister istemez sancı çekiyorsun , nasil birşey olduğnu bildiğim için korku oluyor illa 😊 yeterki sonu güzel olsun
İnşallah sizin dahada kolay ve güzel geçer🤲🏻
Doğuma insan sanırım kendini hazırlayamıyor o an zaten tüm bildiklerini unutuyorsun ☺️ Tek tavsiyem bebeğine odaklan o sana zaten yön göstercek