winterwitch Bu yaşıma kadar ter koktuğumu bilmem hamileliğimden beri inanılmaz terliyorum duş alsamda, deodorant, roll on hiçbiri fayda etmiyor bu böyle 9 ay mı sürüyor geçiyor mu bir süre sonra çok rahatsız edici… Ne yapabilirim bu durum için
Cnsl32 winterwitch valla bende de durum aynı her gün artık sırtıma havlu koyup yatıyorum şuan 29 haftalığım son zamanlarda terlemeden uyandığımı hatırlamıyorum🤦🏻♀️
Tgbpoyraz winterwitch valla benim doğumdan sonrada devam etti şimdi ikinci hamileliğim daha çok terliyorum 🥲
Nurcin winterwitch bı de doğumdan sonra gör….. Bekarken hiç terlemezdim. Doğumdan sonra kaldı üstümde.. Ama lohusa iken daha fena 😭😭😭
bukusum winterwitch bende geceleri çok terliyorum sırtımdan ziyade onum çok terliyor ya hiç böyle olmazdı bende.
winterwitch Cnsl32 Cnsl32 18. Haftamdayım ben de gece terliyorum ne yapıcam bilmiyorum çok rahtsız edici
Tgbpoyraz winterwitch belki sizde olmaz hamileyken çok bunaltıcı oluyo ama normalde o kadar zorlamıyo 🤷🏼♀️
Duha35 gorky siz bu ürünü kullanıyor musunuz. Almayı düşünüyorum . Pahalı olduğu için riske atmak istemiyorum
gorky Duha35 Evet kullanıyorum azalma oldu evet fiyatlar baya fark etmiş geçen sene almıştım ben umarım indirime girer
winterwitch Nurcin ne yani hep kokucak mıyım artık ben😂 bu arada terleme olayım azaldı artık neredeyse kokmuyorum diyebilirim😁
winterwitch Yemin ediyorum hamilelikte insanlıktan çıkılıyomuş. Gaz kaçırma, geyirme, ter kokma… İlk aklıma gelen bunlar🙄