yesilkedi Turkankaan_42 bugün biraz yoruldum saat 5 de hissettim hareketini en son şimdi çikolata yedim ama çok hafif hareket etti endişeleniyorum 🥴
turefb Turkankaan_42 35+5 iz, eskisi gibi çok hareketli değil sanki, ya da bana öyle geliyor bilemiyorum. İki gündür üst karnım taş gibi oluyor, azıcık hareket etse çok canım yanıyor. Bakalım bundan sonra nolur😪
Zeynokus Turkankaan_42 37. Haftadayim eskiye nazaran hafifledi hareketleri tabi uykun sureleri uzuyormus ve yemeklerden sonra kipirdanmalari yeterliymis
Turkankaan_42 turefb yerleri daraldığı iÇin benim bebişiminde hareketlerinde azalma oldu bence endişelenmeyin 😊
SedaYldz Biyüdüğü için öyle aslında hareketliler yine hareketleri can acıtıyor hatta ve üstten bakınca artık baya belliiii
Turkankaan_42 turefb aynı şekilde bende çok endişeleniyorum ilk bebiş olunca korkuyor insan ama herkes yeri daraldıkça hareketleri azalır diyor bende içimizi rahat tutalım 😊
ayshe54 Turkankaan_42 geceleri öyle hareketli ki şok oluyorum ama gündüzleri sakin. Mesela suan hareket etsin diye bekliyorum
Turkankaan_42 ayshe54 inanın şuan bende hareket etsin diye bekliyorum inşallah yeri daraldığı iÇin böyledir normalde benim bebişimde çok hareketli 😊
SedefPolat Bazen çok hareketli bazen çok sakin oluyor ☺️ Özellikle gece tuvalete kalkıp yattıktan sonra coşuyor uyutmuyor 😍🥰
M_kemal 36+6’dayım. Tekmeleri iyice güçlendi bazen canım yanıyor 😅, eskisi gibi fıldır fıldır gezemiyor tabii yeri daraldı.