Bu ay korunmayı bıraktım adet olduktan sonra 35.günde kan testi verdim 0,2 çıktı hala adet olamadım bel ağrısı göğüs ağrısı ve yoğun akıntım var adetim düzensiz kürtaj olduğum için 40 günde bi oluyorum ve 40 günü de geçti şuan gelen giden yok var mı böyle sorun yaşayıp hamile olduğunu öğrenen🙏