MDeniz42 Zeyzeyp Aysima ve Aysira’da çok yakın önceleri çok isterdim şimdi kızım olunc mı bilmem her isim uzak nasıl karar vereceğim bilmem
Zeyzeyp MDeniz42 tbi iyi düşünüp iyi karar vermek lazm cnm sonuçta allah nasip ederse bir ömür taşıcak o ismi
Mercimek1234567 MDeniz42 benmde prensesim olcak Allahim izin verirse bizde Duru Nur koymaya karar verdik saglikla gelsin kizcem🐣👧
Asibel MDeniz42 çok teşekkür ederim. Yaprak dökümü bir bataklıktır fjjfjdjd 3.kez baştan izliyorum Cevriye favorim 😂😂
MDeniz42 Asibel yas bende başlamıştım sabahları veriliyor ya ramazanda bıraktım. Kesinlikle herkesin favorisidir diye düşünüyorum gelini olmadığımız müddetçe😅
Asibel MDeniz42 ahahaha dimi dimi gelini olsam Fikret gibi de olmazdımda 😂 gerçi sonunda o da düzeliyor😂😂
Yaseminf MDeniz42 bade,beren,berfu isimlerine bayılıyorum kızımın adını Beren olarak netlestirdik bade de çok istemiştim ama anlamı kafamı karıştırdı vazgeçtim berfuyu da babası istemedi fikir olur belki size
Mercimek2 MDeniz42 ben beliz çok istedim aşkın ilk meyvesi demek anlamı ama eşimle duru ismine karar verdik adı gbi yaşasın insallah🌸💕🥰