Symaergn Çok heyecanlıyım artik🥰gelsin istiyorum ama babası 25 Nisan da gelecek. Maalesef doğumumda yanımda olamayacak. 10 gün daha bekleyebilir güzel kızım.
Esraliiii Symaergn kızlar bekletiyor canım bende bugün yarın dedim ama 41 . Haftada zor bela geldi normla dogum olacaksa inanın belli olmuyor
Symaergn zeynepboran_ 😂 ne zaman gelecek bunlar 🌺 anneleri çok merak ediyo 🌹 Kokusunu o kadar merak ediyorum ki 🥰
zeynepboran_ Symaergn hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli en yakın zamanda kucağımıza alırız inşallah 🥰🤲🏻