_aren 18 nisanda kontrolüm var özel hastanede 18 haftalık olucam tam. 4 boyutlu olarak bebeğimi görmek istiyorum cinsiyeti de öğrenicez. Bunu benim mi talep etmem gerekiyor doktordan? Veya bunun için ayrı bir ücret ödüyor muyum?
Sirkelimon _aren dört boyutlu görüntüleme ayrı bir bölümde oluyor ve 21-22 hafta arasında öneriliyor benim doktorum kendi söyledi
Deletedmom2265 _aren Bende hiç talep etmedim benım doktorum önce normal bakar ölçülerini alır sonra renkliyi açar yüzünü vs gösterir 3 4 tane de iyi kalitede resmini verir her muayenede 🌸
BMelek _aren ben gittigimde doktorum soylrmezsem renkli ultrason gostermiyor vermiyorsa ben soyluyorum siz yinede pozisyonu uygunsa yuzunu gosteriyorsa isteyin artik cogu doktorun cihazi yeni yok deme sansi yok
Canpolat _aren en son 16 hafta da gittim ben o zamana kadar hiç kendi göstermedi renkli olarak talep ettim şuan görsek bile uzaylı gibi yani güzel çıkmaz ilerleyen haftalarda görelim dedi tamam dedim 😀
Canpolat _aren 😀😀😀😀bende o an sesli gülmüştüm eşimle şimdi bu ayın 20 sinde gidicez bakalım detaylı için kendi yönlendirecekmiş 😀
Nergissi _aren renklide bir şeye benzemiyor o haftada uzaylı gibi 😂 ücret ödenmiyor talep edebilirsiniz bana kendi göstermişti doktorum