Merhaba, 22. Haftada detaylıda rahime giden damarlarda çift taraflı direnç artışı çıktı . Kendi Doktorum coraspin verdi. 25.haftada ise perinatolojiye gittim direnç artışı sağda kaybolmuş solda da normale dönmek üzereydi . Kendi doktorum coraspini 34. Haftada bırakacaksın dedi. Merak ettiğim şey bu durumu yaşayıp da 34.haftadan sonra coraspini bırakanlarda bebekte bir gerilik söz konusu oldu mu?