ipekelvanalparslan bende gebeliğimin ilk haftalarında toksoplazma enfeksiyonu bulundu. Bunun için normal kadın doğumcu Perinatoloji uzmanına yönlendirdi. Amniosentez yaptık temiz çıktı çok şükür ama Perinatoloji uzmanımız tedbir amaçlı takibe devam etti 32. Haftamiza kadar. Doktorum Ali Gedikbaşı. Gerçekten işinin ehli bir doktor kızlar. Kesinlikle tavsiye ederim. Herşeyi okadar güzel açıklayıcı anlatıyor ki soru sormanıza bile gerek kalmıyor. İstanbulda olanlar kesinlikle başka doktor aramasın gözünüz kapalı gidebilirsiniz.