Merhaba anneler 5.aya girdik ilk gebeliğimde çok kustum çok şükür bu öyle geçmedi bitti derken 3gündr kusma var aynı zamanda şöyle birşey oluyor idrar kaçırıyorum asla tutamıyorum yaşayanınız bileniniz varmı bu neden olur bebek aşağıda vs değildir dmi bu beni çok tedirgin etti doktoruma da sordum nedir ne değildir henüz dönüş yapmadı