7 ay önce doğum yaptım. Ve bebeğim sadece 1 ay yaşadı. Down sendromlu bi bebekti. Kalbinde ve bağırsağında sorunları vardı. Bebeğim için genetik test yaptıklarında ikinci bebeğinizde böyle bi sorunla karşılaşmazsınız tesadüfi dendi doktorlar tarafından. Ama ben yine de kendime ve eşim için gen testi yaptırmak istiyorum. Daha önce yaptıran yada bilen varsa yardımcı olabilir mi? Devlet hastaneleri de yapıyor mu ?