Ruzgarr
Selam kizlar.11+5 teyim ikili testi Bugün yaptirdim ense kalınlığı 1.3 çıktı.3 mm altı normal kabul ediliyormu ama.bir onceki gebeligimdeki sonuca baktım ayni haftada yapilmisti. onda ense kalınligi 0.6 mış.bu kezki biraz yüksek geldi gözüme.biraz fazla stresliyim sanırım.kan sonucum 1 haftaya belli olurmuş.sizin sonuçlarınız nasıldı?