Svgkgkyakmes Canım daha yeni olduğu için yerleşme kanaması olabilir, fakat yine de doktora danışmanda fayda var 🙂
_Nurr_ Sarahh dimi ilk bebeğim olduğu için her durum tedirgin oluyorum hani koyu değil kan gibi değil açık kahve ve çok az geldi iki üç kez