Dilarey bnm geç döllenmeydi cnm iki hafta geriydi bugn normalde 14+3 diye gittim 15+3 çıktı bir hafta arayı kapatmış doktorumuz kız gibi dedi sonra netmi kesin dedm bi iki dhaa baktı evet net kesin dedi Zatn doktor demese bile bn anladm canm kız olduğunu bacak arasına bakıyordu net kız olduğu belliydi oglumdaki gibi çıkıntı yoktu birde burda okdr baka baka anlamaya başladık kız mı erkek mi diye sadece doktordan gene bekledim kız demesini rabbim gönlüme göre verdi bi oğlum vardı istiyordum kız cok rabbim isteyen herkese nasip etsin inşllh