Merhaba sevgili anneler… İlk doğumum 41. Haftaya kadar bebek kanala girmediği ve de aniden suyum bittiği için sezeryan oldu. 9 ay sonra tekrar hamile kaldım ve şu an 32. Haftadayım. Ama bu hamilelik ilkine göre çok farklı.
Öncelikle küçük bebeğim olduğu için çok hareketliyim ve arada ağrımın olması çok normal. Ama bu bebeğin hareketlerini daha geç hissettim. İlkine göre daha erken olması gerekmez miydi.
İlk bebek hiç durmuyordu. Bu sadece akşam yatmak için uzandığımda hareket ediyor.
Bu bebekte yürüyüş yaparken 10 dk dan sonra ağrım oluyor. Diğerinde 1 saat bile yürüyordum. Azcık idrarın olsun hemen bebek kasılıyor ve anında tuvalete koşmam lazım. Çünkü bebek aşağıdan düşecekmiş gibi oluyor.
Merak ettiğim İlk sezeryandan dolayı mı acaba yoksa normal mi
Çarşamba kontrolüm var. Dr a sorucam bunları ama İlk doğumu sezeryan olup ikinci bebeklerini bekleyen hamileler ne durumdasınız. Sizde ne gibi farklılıklar var. Merak ettim