eylemyildirim-75 Kızlar merhaba, eşimle trafikteyken ani bir korku yaşadım. 16+3 gebeyim. Endişe ettim, bebeğime bir etkisi olur mu sizce?
aylinnntrhn eylemyildirim-75 korkmayın ben de aynı şekilde ani bir korku yaşamıştım cok kötüydü doktoruma hemen haber verdim. bebeğinize öyle kolay kolay bişey olmaz içinizi rahat tutun dedi aynen de öyle oldu merak etmeyin 🌸
Imasleeper eylemyildirim-75 benim akıllı eşim her zaman mutlaka bi korkutma yaşatıyor bana. Ya aniden dokunur ya arkadan gelir çok şükür bişi olmadı 🙄 korkma yani ani kasıldığın için bişey olacak gibi hissediyorsun ama olmuyo
Sarahh eylemyildirim-75 bi kitapta okumuştum bebekde leke oluşuyomuş o yüzden korku olduğu zaman tatlı bi meyve yemek gerekmiş
eylemyildirim-75 aylinnntrhn çok teşekkürler, içimi rahatlattınız. Allah bebeklerimizi bize bağışlasın ♥️