25,3 haftalik hamileyim, vajinamda agri var. sanki tas sallaniyor gibi agri var. uzandigimda agri olmuyor, ama ayaga kalktigimda, yuruyemiyorum agridan, sanki bir tas var orda ve dusecek gibi. Asiri basinc var. lutfen yasayanlar yazsin. Doktora pazartesi gidecegim, cok endiseleniyorum, neden ola bilir.