BetulCanpunar neden tutuyorsunuz ? İlk önce onu sorayım suan açlıktan şekeriniz düşebilir ki çok erken haftalar da tansıyon sorunu yasabilirsiniz 2 de kaybınız varmış zaten tehlikeye atmak bana hiç mantıklı gelmiyor rabbim izin vermiş hamilelere emzirenlere sağlıkla kucağınıza alın ondan sonra tutarsınız Allah’ın izniyle 🤲🏼 Benımde geçmiş kaybım var bende oksapar kullanıyorum ve tutmuyorum sağlıkla kucağıma alayım borcum zaten tutacagım size kalmış tutup tutmamak :)