Merhabaaaa…
Ben de bir doğum hikayesi yazmak için girdim sonunda foruma 🙃
Eveet normalde 4 Nisan’a gün almıştık ama 1 Nisan Cuma gecesi saat 02:50 civarı suyumun gelmesiyle uyandım lavaboya koştum istemsiz akıyor zaten tutamıyorsunuz. Hemen üzerimi giyindim annemleri uyandırdım (doğum için annemlerin yanına gelmiştim Adana’ya normalde Yozgat’ta yaşıyoruz. Dolayısıyla eşim de yanımda değildi 2 Nisanda gelecekti doğum için). Hastaneye gittik bikaç dk içinde hastane zaten yakındı. Suyum geliyor diyince çatıda açıklık var mı diye baktılar yoktu sancı vs de yoktu. Nst ye bağladılar kalp atışları iyiydi çok şükür. Zaten evden hastaneye gidip nst de kalp atışlarını duyana kadar dua ettim. Hemen doktorumu aradılar acil bi durum olmadığı için sabah 8.30 da sezaryene alalım dediler. Ben de hemen eşime haber verdim o da şok oldu tabi doğuma yetişemedi 😕 Sabah oldu doktorum geldi ve been ameliyathaneye indim. Spinal anestezi oldum. Belden yapılan iğne acıtmadı yavaş yavaş sıcaklık hissetim ve sonra uyuştum. Sondayı uyuştuktan sonra taktılar. Dokunmaları vs hissettim ama acı yoktu. Bebeği çıkarırlarken bastırmalardan dolayı panik oldum biraz sadece. Sonra kızım geldi ❤️ Ve bana hemen sakinleştirici yaptılar paniklediğim için. Kızımı yan tarafta temizlediler giydirdiler ben de izledim 😌 sonra götürdüler. Kızımın çıkması yaklaşık 7-8 dk sürdü sonra beni diktiler ve çıkardılar. Odaya gittiğimde babam eşimle görüntülü konuşuyordu onu görünce ağladım biraz. Ameliyattan sonra düzenli olarak ağrı kesici yapıyorlar acı hissetmedim çok fazla. İlk ayağa kalkışta da çok zorlanmadım zaten sık sık yürüdüm. Kızımı emzirmeye çalıştım ilk başta damla damla geldi sütüm sonra giderek arttı. Ertesi gün taburcu olduk eve geldiğimde biraz ağrım oldu doktorun yazdığı ağrı kesicilerle idare ettim birkaç gün. Sonra zaten ağrı kesicisiz de günden güne hafifliyor ağrılar. Bugün artık 1 haftayı geçtik kızınla beraber 😌 şimdi yanımda uyuyor 🥰🥰
Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Rabbim isteyen bekleyen bütün herkesin evladını sağ salim kucağına almasını nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻