Kızlar her dakika sancılarım var daha 6. Haftaya yeni girdim neden sizce ilk bebeğimide kaybettiğim için korkuyorum ağrıların olması renk ağrısı gibi reglimede 10 gün kadar var 2.reglime yumurtlamadan dolayımıdır anlam veremedim 3 gün önce gittim keseyi tek gördük normalmi bu haftalarda sizde yaşadınızmı kızlar bu durumu