Ozummm41 sakin ol öncelikle, bi seferlikten bişey olucağını sanmıyorum ama bidahakine dikkat etmelisin et tavuk vs çok iyi pişmiş olmalı, haşlanmış yumurta tam pişmiş olmalı meyve ve sebzeler de dahil iyice yıkanmalı.. ben de bi kaç kere dışardan yediğimde etin çok iyi pişmediğini görmüştüm yemiş bulundum sonrasında toksoplazma tahlilim negatif çıktı yani kaç kere o yüzden şimdi telaş yapma sadece bundan sonra dikkat et