Saadettasoren canm ben turgutluda yaşamama rağmen Salihli ye gidip geldim… Ama yinede bisey değişmedi riskli gebelik ve erken doğum olunca sonuç olarak İzmir tepecik te doğum yaptım yani nasip böyleymis çok şükür… Ege bölgesinde ne kadar riskli gebelik varsa tepecige yonlendiriyorlar. Ama o kadar üniversite varken neden turgutlu.. Attan inip eşeğe binmek gibi bisey sanki… Burada ki doktorlarımız çok iyiydi ama kimi izmirde özel Hastaneye gitti, kimisi kendine klinik açtı vs derken şimdi bilmediğimiz doktorlar kaldı… Ama şu an gidecek olsam gideceğim doktor Taylan bey olurdu ama yinede devleti tercih etmek istemem… Tabi imkan meselesi.. Manisa sehir hastanesine gelince, orada da iysine denk geldin mi süper bir hastane her bakımdan… Ama. Dediğim gibi iyisine ve merhametlisine… Izmirde tepecik kadın doğumun yanında da açılmış şehir hastanesi orayı da araştırın mı..