Minigin_annesi0 Kızlar bugün akşama kadar yattım bi ağırlık vardı üstümde yemek yedim yarım saat önce bir anda bulantı geldi ve istifra ettim. Neden olabilir bilmiyorum bu haftalarda bulantılar olabilirmiş normal mi değil mi anlamadım hâlâ halsizim inşallah devam etmez
Neva09 Minigin_annesi0 bende de oluyo 2. Trimestir de rahat etmiştim son zamanlar yine ağız tadı bozukluğu başladı idrar tahlili yaptırdım kum döküyosun dedi Dr. Ondan oluyomuş ona bağlıyorum…
AysunUgur Minigin_annesi0 24 saat içinde 5 defadan fazla kusma yoksa normal canım, miden iyice sıkıştığı için olabiliyor, bende 35 haftamda yaşadım ama benim çok şiddetliydi
Minigin_annesi0 AysunUgur tamam canım çok sağol halsizlik de olmuş muydu kolumu kaldırmaya dermanım yok
AysunUgur Minigin_annesi0 biz sanırım seninle aynı haftalardaydık kuzum, o halsizlik bizde olmasın da kimde olsun 😆
Merve1850 Kusma ya doğumun da habercisi diyordu nette doğru mu bilmiyorum bende 36içindeyim 3gündür midem bulanıyor
Minigin_annesi0 Merve1850 bilemiyorum ya belkide baskı yaptığı için oluyo. Yanı sıra halsizlik de var kafamı kaldıramıyorum
Minigin_annesi0 AysunUgur 36+3üm canım ben. Valla günü gününü tutmuyo artık bir gün enerji patlamaları yaşıyorum birgün yatak döşek yatıyorum 🤦🏻♀️ doğsun artık
AysunUgur Minigin_annesi0 bende 36+6 🌸 Zaten bişey kalmadı, bence son zamanların keyfini çıkartmaya bakalım, az önce düşünüyordum ne güzel alıştım sabah yataktan geç kalmayı, yatak keyfi yapmayı falan, bu günler yakında tarih olacak 😆