Damla6606 bende 40+4 günlüğüm hiç açılmam yoktu ama bugün sabah 10dan beri kasık ve bel ağrım vardı öğlen düzenli araliklarla hafif sancim oldu sonra 2 saat hiç olmadi akşam üstü sancı şiddetini artırdı ama on dk bir geliyordu dr gittim 1 cm açıklık var nst sanci görünmüyor eve gönderdi iki dakikada bir sancin olursa gel die yine on dk bir geliyor dayanilmayacak derecede bazen yarım saat hiç gelmiyor inşaallah ilerler de doğururm yoksa cuma suni sancı vereceklermis:(