Cakiltasi2604 Gögüs korumak için ne aldınız. Avent kalkanla gumus kapak arasinda kaldim. Siz ne kullandiniz, oneriniz nedir
Demirssmomm Cakiltasi2604 ikisindende memnun olanlar vardır elbette. Ben kullananlardan e izlediklerimden okuduklarımdan yoka çıkarak avent kalkan aldım. Kalkanın hacmi daha geniş ve delikli deliksiz kullanım sağlıyor. Gümüş kapak alanı çok küçük ve hava almıyor. İlerleyen dönemlerde süt akmaya başladığında gümüş kapak hemen dolup kendini atıyormuş bu yüzden avent kalkan aldım 🙋🏼♀️
Nazlimom Cakiltasi2604 gümüş kapak almıştım hamileyken smdi 11 gün oldu doğum yapalı doğum yaptıgımdan beri emzirme sonrası takıyorum hiç yara olmadi🌸
AyseMehmett Cakiltasi2604 Doğum yapalı 24 gün oldu ben ikisini de aldım kalkan daha mantıklı emzirdikçe gögüs ucu büyüyor ve gümüş kapak kullanılmaz hala geliyor. Kalkan gün içinde kullanışlı ama gece uyurken benim sütüm hep taştı kalkandan o yüzden yatarken ped koyuyorum gün içinde kalkan kullanıyorum suanlık yara olmadı çok şükür ☺️
Begonvilozge Gümüş kapak almamak pişmanlıktır. İkisini de kullandım ama gümüşün iyileştirici özelliği var. Tavsiye ederim
3oglanannesi Cakiltasi2604 ikiside değil yarılan göğüs hava almayan bişey le kapatılınca daha beter oluyor yumuşak atlet parçası daha iyi oluyor para tuzağı hepsi
Lulikli Cakiltasi2604 gümüş kapak bence. Kalkan aldım bi işe yaramadı. Hatta göğsümü vakumladı resmen hiç sevmedim. daha sonra gümüş kapak aldık yaralı olduğu için iyileştirmedi ama yara olmadan kullanılırsa belki fayda ediyordur