atak13 valla vucudumda heryer titriyordu ameliyathaneye girene kadar asırı korktum ve stres oldum ama hep bebeğimi düsündüm bir ara tansiyonum cok düstü ama bebeğimi görünce herseyi unuttum ağlamaya basladm bebekten cok benim sesim cıktı 😅 kesik yerime bakma cesaretim olmadı henüz.. biraz ağrım var onun dısında iyiyim