Rabiadogusoy Kızlar yarın 41 haftalık oluyorum çaşrşamba günü nöbetçi doktor pazar günü gel suni veririz dedi. Benim hala herhangi bir ağrım sancım kanamam yok. Yarın beni eve gönderir mi? 41.haftadan sonra bekletilen oldu mu bu hastanede
Papatyaytt Rabiadogusoy banada 5 gün sonra gel suni verip dogurtucaz dedi Kizlarrrrr nasl geçti ya acayip heyecan. Varrrr yaa memnun kaldınız mı hastanedennnnnnn sizinle karşılaşmak çok hoş aynı yerde doğum yapicagimizdan dolayı bende cuma günü gidicem yatış yapilcak 😢ins daha öncesinde dogururum inssssssss bol bol egzersiz ilişki hurma otur kalk yapıyorum bakalım
edalici Rabiadogusoy ben de 40 haftaligim beni de pazartesi acile cagirdi ama doguma mi alacak soylemedi siz dogum yaptınız mı?
Papatyaytt Merve34kacag suni alırken sizce plates topu iyi olurmu almadım ona göre iyi gelir derseniz alicam sancıları onun üzerinde karsilicam bideee duş alma şansınız oluyormu sancı hafifledin diye
Msl22 Papatyaytt Benim arkadasim dogurdu daha yeni hic memnun kalmamislar yani bilmiyorum tercihinize bagli
Beyzanursvm Hafta dolduğunda suni sancı vermeden sezaryen yapmıyorlar mı? Benim bebeğim 39+3 te hala kanala girmedi