aysenur2255 Kızlaar bugünkü doktor kontrolünde bebeğimin baş aşağı olduğunu öğrendim doktorum dikkat etmem gerektiğini söyledi. Başına gelen var mıııı? 22+1 olduk. Bu durumdan aşırı korkuyorum 😱
bsnrd aysenur2255 bnm de 20.haftadn beri baş asagydi doktor sknti yok demişti.5.katta oturuyorum in cik yaptm temzlk yaptm sknti olmadı🙂herkesn gblgi farklı doktorunuzu dnlyn🤗