Kızlar bebeğim 4 günlük sütüm var ama bebeği emziremiyorum ilk başta emzirme pozisyonum yanlıştı şimdi düzelttim ama kafasını geri atıyor ağlama krizine geliyor memeden süt boşa akıyor gazıda var gibi kakası yeşil beş altı kere kaka yapıyor bugün sadece bir kere çiş yaptı. Reflü mü sizce bu napmam lazım lütfen fikir verin 🥹🥹🥹🥹