dnzm1 cok yukselmis. Ben de 17 yi gordum. ben 15. Haftadan beri tansiyon problemi cekiyorum. Suan 27+1 ikiz. Protein kacagi yok, 15 ten beri kontrol ediliyor her muayenede. 30 dan sonra tansiyon daha da artar dedi nefrolojideki doktorum. Yaklasinca gel bir daha dedi. Ecopirin kullaniyorum 15 ten beri. 22 den beri de alfamet tansiyon ilaci :) sizi cok iyi anliyorum. Surekli gebelik zehirlenmesi korkusu. İnsallah kontrol altında tutarlar. 🙏🏻☺️