Kızlar merhaba. Hamilelikte karın bölgesinde çıkan tüylerden çok rahatsız olmaya başlamıştım..Geçen gün de epilatörle bacaklarımı hallederken karnımı da alayım bi dedim. Tam o anda çocuk sert tekme attı. Ödüm patlamadı değil valla içimde de kaldı,bir şey olmamıştır dimi sizce..Sese tepki vermiştir sadece diye umuyorum 🥺