SamsonsMom Perayl Bu hafta da ne sezeryanı sebebi nedir? Ben de 34’te ciğer geliştirici iğne oldum, Özeldeki doktor suyun gelmiş bebek hareketsiz deyip beni korkuttu, kalktım devlete gittim vallahi bir güzel de baktılar ne suyum var ne bir şey 37+5 deyim
ebruk1994 Perayl biraz önce oldum sabah 7 de 2. Dozunu olacağım 31 haftalığım yatış dedilr ama ben çıktım ilk hamileliğimde de 32. Haftamda yapılmıştı
Perayl SamsonsMom bebek hareketleri nst de cok stabil bugün 6. Nst em hepsinde stabil acil sezeryan olabilir dendi