Nesibeorhan ben bu hafta bi temizlik faslına kalkıştım, ondan sonra arttı zaten ağrılarım. Dünkü kontrolde de kesenin yanında kanama alanı oluşmuş dedi doktor, çok pişman oldum kendimi yorduğuma. Demem o ki yatın dinlenin kızlar, sakın yormayın kendinizi