Fatmamut Haftadayim belime ara ara ağrılar giriyor dün siddetli karın ağrısı gelip gitti . Acaba sancılar böyle mi oluyor
Merand07 Benimde ilk gebeliğim ve 37. Haftamdayım. Adet ağrısı gibi karnım ve belimde 2 gündür ağrılarım oluyor. Bende bilmiyorum yalancı sancı böyle mi oluyor ya da normal sancı bu şekildemi başlıyor?
gizzzy35 36 haftalık hamileyim bugün çok korktum. Belden bir ağrı girdi ve vajinama batma yürüyemedim. Bu mu sancı acaba? Duş aldım şimdi biraz daha iyi gibiyim ama korktum.