Merhaba arkadaşlar ben dun test tapdım.amma gün sonundakı israrla bu wey çıkmadı 2-3saatden sonra baktigimda silik bir ikinci cizgi var telefon işigiyla daha net görünüyordu bu kuruma cizgisi ola bilirmi..daha öncəki testlərində gic boyle bu şeylə karşılaşmamışdım.