NefesBebek biBurda tanıdık olur diye adımı değiştim valla 😂😂😂 gidersen ismimi söyleyebilirsin sizin hastanız diye mutlaka hatırlar beni zaten mutlaka dene Önder beyi bana da söylediler ama cazip bey ilgili alakalı her istediğimde ulaşabilmem saten artı bşe her sorduğuma sabırla cevap vermesi de artı puan zaten