Sevdashn Hanımlar 20.haftamdayim bebeğe ne gibi zararları var geçen böyle bı yazı okumuştum hep kullandım şimdiye kadar
yesilkedi Sevdashn kimyasal bişey yeterli bi sebep ve kullandığınızda bebeğe geçmesi muhtemel böyle şeyler gebeyken kullanmayın büyük cesaret
Sevdashn Ebissss napcaz peki ya ağda bı kere kulladim bacağıma derimi söktüler gibi hissettim jilet hiç kullanmak istemiyorum
Ebissss Sevdashn ağdaya cesaret edemiyorum jilet yapıyorum ama beni çok kötü yapıyo aşırı tahriş ediyor döküyor:(((
Sevdashn Ebissss ben jilet kullanmadım hiç elimi ayağımı keserim ya ağdayı sanki derimi cekiyolarmis gibi hissediyom napcaz bilmiyom
Bus0999 Kızlar bende agda yapandım surekli 6 aylik olduk karnimdan goremyorum ki kuafore filan da gitme istemiyorum jiletede alismayim.diyorum napcam hic bilemiyorum .s