Minnosunannesi Nurcannnnnn ben kullanıyorum. İlk dogumumdada kullandım. Sizin teminatiniza göre.degisir
Nurcannnnnn Minnosunannesi bebege de yaptıracagım ama kımlık olmadan olmuyor o arada kac defa muane edılıyor ekstra ucret cıkıyor mu onu merak edıyorum aslında
Minnosunannesi Nurcannnnnn bebeğin ücretini alıyorlar sonra faturalariyla allianza gonderiyorsun geri ödeme yapılıyor