Kızlar son 25 günüm kaldı bebeğimin herşeyi hazır.
Çıtçıtlı body yeteri kadar aldım yaz bebeği olacağı için. Üç dört yenidoğan takımı ve tulumlar var.
Siz bebeklerinize genel olarak nasıl kıyafetler aldınız ? Yazın giyeceği kıyafet yok mesela hep zıbın var ne alabilirim nasıl bişey alsam uzun taytlı takımlardan falan mı alsam yoksa şortlu kısa kollu takımlar mı alsam