Biz 12+2 olduk çok şükür. Mide bulantısı istifra var bir haftadır medmamit başladım günde 3 kere rahatladım. En son kesin değil ama kız gibi dedi salı günü ikili test sonucu için gideceğim bakalım ne diyecek yaş riskşm var çıkacak. 8. Haftadan veri progestan kullanıyorum rahim ağzı kısalığı için bel ve kasık ağrım çok oluyor fazla hareket edince..