5734 birkaç gün önce oldum, 37+4te yaptı ve doğumu tetiklesin diye epey zorladı. Ama hiç kendimi kasmadım ve kıpırmadım, 10 saniye boyunca canım acıdı ama sonrasında birkaç saat minik bi sızı kaldı geçti. Psikolojik olarak kendinizi nasıl hazırlarsanız öyle geçer bence. Gerçekten korkulacak bir şey yok, içiniz ferah olsun 😊