Mercimekk ben istanbuldayım canım, 2 haftada bir gidiyorum artık kontrole. 33. haftadan itibaren her hafta gidecegim. ama gercekten cok zorlanıyorum artık bir yandan da calısıyorum trafik, sıcak, stres, siskinlik beni mahvediyor :( sen yurtdısındasın degil mi