Deva22 bende 11+5 de bebeğimin kalbi durduğu icin kürtaj olmak zorunda kaldım. İlk denemem de hamile kalmıştım ilk bebeğim olacaktı. Patoloji sonucum temiz cıktı neden oldu anlamıyorum doktorum 1 adet bekle tekrar gebe kalırsın dedi, diğer doktora gittim oda 3 ay bekle sonra kan sulandırıcı başlarız bir daha ki gebeliğinde dedi. Bir sorun olsa çocukta da her hangi bir sendrom olsa patoloji de çıkardı değil mi ?