22062015 Kızlar bugün kolestazı testi yaptırdım ALT:15 AST:12 sonuçlardan anlayan var mı acaba kolestaz var mı bende doktorum amaliyata girmişti sonuçlarımı gösteremedim
Aslii_rc 22062015 bende test yapmıştım ve referans aralığı şu şekildeydi Alt 0,0 - 55,0 referan aralığı Ast 5,0 - 34,0 referans aralığı Yani referans aralığına bakınca değerleriniz normal Allah’ın izniyle 🤲🏻🥰
Aslii_rc 22062015 inşallah🤲🏻 Allah bütün bekleyenlere sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻 Kaşıntıların varsa Saf avokado yağı yada Hindistan cevizi yağı çok iyi geliyor rahatlatıyor hem çatlakları da önlüyor ☺️
Aslii_rc Nzlasln aşırı derecede kaşıntı karın bölgesinde göğüs ve göğüs üstü bacak arası ama cildin kurumasında ve gerilmesinden dolayı olabilen hamilelikte ama tabi tedbir amaçlı testi yapıyorlar, Hindistan cevizi yağı avokado yağı çok iyi geliyor ve bol su tüketmek gerek
Nzlasln Nzlasln bende 31 haftan bu yana aşırı kaşınıyorum 32 oldum hala da devam ediyor özellikle saç diplerim ve bacaklarım küçük sivilceler döktü
22062015 Nzlasln bacaklarımda acayip bir kaşıntı oluyor genellikle gece oluyordu şimdi gündüzde oluyor yani bendeki şikayet bu
22062015 Nzlasln bendede oldugunu düşünmemiştim ama önlem amaçlı tedt yaptırdım çünkü eger kolestazsa hamilelikte iyi birşey degilmiş öyle duydum istersen sende içinde şüphe kalacagına acile gidip kan verebilirsin
22062015 Nzlasln benim bugün kontrolüm vardı doktorumdan istedim ama burdaki insanların birazı bile tahlil sonuçlarından anlayabiliyorsa acildeki doktorda anlar sanırım canım umarım çıkmaz sende
Cakiltasi2604 Beende kolestaz çıktı dahiliyeden acil ilaç başlattilar raporlu. Ayak şismesi ve asiri bacak ayak alti kasintisi uyusuklugu vardi. 35. Haftadayız. Eğer normale dönmezse haftaya doguma alcaklarmis 😔