Mirdemir 11+2 haftalık hamileyim ense kalınlığı 2.40mm çıktı haftaya ikili tarama yaptıracağım sizce bir problem çıkar mı bu durumu yaşayanlar var mı
Esmanrrr Mirdemir bnde de 12 haftalikta çıktı kan normal çıktı ama doktor soncta böyle bi ölçüm çıktı risklisin dio 12 sinde 3 lu tarama yaptrcaz iste
karazlem Mirdemir merhaba benimde 2.8 çıkmıştı, nifty testi yaptırdım. Sonuçlar güzel geldi. İçinizi ferah tutun. Sınıra 3 diolar, Sağlıkla sıhhatle kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻☺️
Parafin Mirdemir eurofinse 320 Euro’ya yaptırdım Fransa’ya gidiyor 5 tane kromozomal rahatsızlığa baktırdım+cinsiyet hangi şehirdesiniz 11 günde geldi birde genoks Türkiye’de yapıyor sanırım daha uygun ve sonuç daha çabuk geliyor
Parafin Mirdemir burun kemiğine de baktılar mı birde doktor ve ultrason iyi mi tam açıyı yakalayabildi mi acaba?test gelene kadar ayrıca 2 tanede perinatoloğa gittim ben içim rahat etsin diye tavsiye ederim normal doktoralarla alakası yok çok detaylı bakıyorlar normal takibimi de ona geçeceğim artık ben
karazlem Parafin benimde yurtdışına gitmedi Türkiye de bi laboratuvar’da yapıldı testler, geniş panel yaptılar bütün kromozomlara baktırdım,fiyatı 4500 TL’di.
Mirdemir Parafin ben ikili testi haftaya pazartesi yaptıracağım tam belli olmasada kız dedi doktor ve 11 haftalıkken sadece ense kalınlığını ölçtü detaylarına bakmadı çünkü 18 inde yaptıracağım Muğla’da yaşıyorum