Ayss344 Kızlar utanarak yazıyorum ama vajinam çok kötü görünüyor 36 haftadayız vallahi normal doğumdan utandım 🤭🙈🤣 hamilelikte dış bölgede daha da büzüşme sarkma olmuş çok biçimsizleşmiş😢 herkeste var mı bu problem 🤭
FusunF Ayss344 valla bende hiç öyle bir durum olmadı kararma olabiliyor çoğu gebede ama sarkma bilemedim
Clk56 Ayss344 ama son zaman vajina yumuşuyor ondan öyle kararmada gebelikten sonrasından 40 iniz çıksın onlar kendine gelir yakınlarımda oyle oldu bende 38+2 yim yumusamis boyle eskisi gibi değil kararmada var geçici olduğunu düşünüyorum
Fadime99 Ayss344 ora sarksa ne olur büzüşse ne olur, kocadan başka gören yok, kocada önce kendikine baksın, nasıl taşıyorlar o torbaları anlamıyorum, tavuk derisi gibi🙈😝
Ayss344 ZMM8888 doktor perine masajı önermişti İnan şekilsizlikten yapamadım bile🤢 çok pahalı mı ki acaba ya ameliyat birde zararı olur mu acaba
ZMM8888 Ayss344 ben tüp Bebek tedavisi gördüm her gittiğimde muayene yumurta toplama işlemi sırasında da çok işlem gördü ozmndan beri çok kötü şekilsiz ve sarkma kararma var bnm arkadaşım yaptırdığı zamn 7 bin tlydi önce muayene ediyor sonra fiyat söylüyormuş biraz pahliymis ama olsun kendimden utanıyorum bakmak bile istemiyorum bikini giyince de şekilsiz olduğu çok belli oluyor
Yagmurak5 Ayss344 devlet hastaneleride yapıyor araştırın ücreti varsa bile estetik olduğu için çok daha uygundur diye düşünüyorum neticede buda sağlık
Ayss344 ZMM8888 aynen benim de öyle canım olmazsa ben de ameliyatı araştırayım . Normal doğumda daha da şekilsizleşirmiş 😱
Damla1995 Sarkma mı. O nasil bisey. Kararma oldu iki hamielelgimdede zaten sonradaan gecen birsey.ama sarkma konusunu bilemedim bende. Neki o cokmu kotu. Bildigimiz sarkiyo öylemi
Ayss344 Damla1995 büzüşme gibi canım ya maalesef benim doğuştan vardı ama hamilelikle daha da biçimsizleşti😢
Damla1995 Bende hep dogumdan sonra bollaşma olmasindan korkardim oyle derlerdi. 2 dogum yaptim eskisinden dha iyidi 😁 milletin dediklerine kafa yorarak hamileligin dogumun tadini cikaramiyoruz. Bosverin milleti her agizdan bir laf cikiyor.
Damla1995 Korkacagin irsey degildir bence hamilelik surecidir.cnki az oncr dedim gni hamiellik surecinde vajina ole bir aciktiki hissediodum resmen ve milletin bolariyo dedigi lafi gercek sandim.sirf bu yuzden. Ama alakasi bile yok dogumdan snra duzeliyosun. Seninde ayni olur emin blki dha iyi olur 😌
Damla1995 0103qsf ilkte dgl ama 2.hamileligmde koltuk altı kuyruk sokumum kalça ic bacak vajina bolgesi aynen heryerimde kararma oldu bnmde.hamielkikte cok sikilmisdi canm kendimden tiksiniyodum. Ama dogumdan bi zaman zonra azaldi ve sonrasinda tamamen gecti. Smdi 3.ye hamileyim umarm yine aynilarni yasamam.